Det lönar sig att vara alumn – exklusiva rabatter för medlemmar

Rabattregn

Nu lanseras nämligen det digitala medlemskortet och exklusiva rabatter för alla Alumnnätverkets medlemmar. Hurra!

Det innebär att du som medlem får ta del av förmånliga erbjudanden från universitetets egna kulturverksamheter och exklusiva rabatter från våra samarbetspartners. Nya samarbeten läggs till kontinuerligt, så besök gärna din alumnsida regelbundet för att se alla erbjudanden och rabatter.

Tillgängliga rabattkoder finns för:

Lund Comedy festival. Biljettrabatt till tre utvalda föreställningar. Biljetter och kod släpps 15 juni 2023.
Botaniska trädgården i Lund
Odeum musikcentrum
Vattenhallen Science Center
Lundagård studenttidning
Malmö Opera
Electrolux

Hur gör jag för att ta del av rabatterna?

1) Logga in på din alumnsida med din e-postadress här. Inget lösenord krävs.

2) Verifiera dina kontaktuppgifter via den e-post som skickas till dig när du loggar in.

3) Nu får du tillgång till sidan ”läs mer om dina alumnerbjudanden” vilken innehåller dina exklusiva rabattkoder.

4) Ladda ned ditt medlemskort och spara det. Du får även ett bekräftelsemejl som innehåller länken till ditt medlemskort.

Är du inte medlem i nätverket än?

För att få tillgång till erbjudandena, behöver du registrera dig i Alumnnätverket först. Registrera dig här.
Efter registreringen får du tillgång till sidan med rabattkoder.

mars 31, 2023

Okategoriserade